• 7/24 Acil Destek
  • 0 850 480 98 88

Facebook Ads Erişim Reklamları Yönetimi

services

Facebook Ads Erişim Reklamları Yönetimi

Erişim reklam verme amacı, reklamlarınızı gören kişi sayısını ve bu kişilerin reklamlarınızı görme sıklığını en üst düzeye çıkarır.
Marka bilinirliğini artırmak, marka algısını değiştirmek veya reklamınızı hedef kitlenizdeki olabildiğince fazla insana göstermek istiyorsanız bu reklam verme amacını seçin. Bu reklam verme amacında, kampanyanızın süresi boyunca erişiminizi veya gösterimlerinizi en üst düzeye çıkarabilirsiniz. Bir kişinin reklamınızı kaç defa göreceğini ve kişinin reklamı bir daha görmesi için kaç gün geçeceğini belirleyen sıklık kontrolleri ayarlayabilirsiniz.
Örneğin, satışları artırmak için reklamlarınızla hedef kitlenizin büyük bir kısmına erişmek istediğinizi varsayalım. Ayrıca işletme konumunuzun etrafındaki belirli bir yarıçapta bulunan kişilere erişmek isterseniz, erişiminizi konum hedeflemesi ile özelleştirebilirsiniz. Reklamlarınızı hedef kitlenizin daha büyük bir kısmına göstermek için erişim reklam verme amacını seçebilirsiniz. İnsanların markanız veya yeni bir ürün hakkında daha fazla bilgi sahibi olmasını istiyorsanız, reklamlarınızı daha sık görmeleri için sıklık kontrolleri ayarlayabilirsiniz.

Erişim reklam verme amacı, reklamlarınızı gören kişi sayısını ve bu kişilerin reklamlarınızı görme sıklığını en üst düzeye çıkarır. Bu reklam verme amacında, kampanyanızın süresi boyunca erişiminizi veya gösterimlerinizi en üst düzeye çıkarabilirsiniz. Ayrıca bir kişinin reklamınızı kaç defa göreceğini ve kişinin reklamı bir daha görmesi için kaç gün geçeceğini belirleyen sıklık kontrolleri ayarlayabilirsiniz.

Erişim reklam verme amacı ile bir kampanya oluşturulması
Bir kampanya oluşturmak için:
Reklam Yöneticisi'nde bir kampanya oluşturun.
Erişim reklam verme amacını seçin.
Kredi, istihdam, konut, sosyal meseleler, seçimler veya siyasetle ilgili bir reklam kampanyası oluşturmak istiyorsanız reklamlarınızı en iyi tanımlayan Özel Reklam Kategorisini seçmeniz gerekir.
Kampanya Adını girin ve Devam'a tıklayın.
Hedef Kitlenizi belirleyin. Konum hedeflemesini kullanmak için Konum alt kısmına gidin ve Düzenle'yi seçin. Konumları Ara alanına gidin ve iş adresinizi ekleyin. Kaydırma çubuğunu kullanarak konumun etrafındaki yarıçapı ayarlayın. Açılır menüden, seçtiğiniz bölgede yaşayan veya bölgeye seyahat eden kişileri dahil etmek ya da hariç tutmak üzere seçim yapın.
Birden fazla mağazanız varsa ve uzun bir adres listesi girmek istemiyorsanız Konumları Toplu Olarak Ekleyin'i seçin. Mağaza trafiği reklam verme amacını da kullanabilirsiniz.
İstediğiniz Detaylı Hedefleme kriterlerini girin.
Reklam alanlarınızı seçin. Otomatik Reklam Alanları (Tavsiye Edilir) seçeneğini kullanırsanız reklam yayınınızı Facebook, Instagram ve Audience Network'te (sadece video) optimize ederiz. Seçiminizi kendiniz yapmak için Reklam Alanlarını Düzenle'yi de seçebilirsiniz.
Bütçenizi ve Planınızı belirleyin. Reklamınızı varsayılan olarak kampanya süreniz boyunca yayınlarız. Reklamlarınızı farklı bir plan dahilinde yayınlamak istiyorsanız Bütçe'nin sağ tarafındaki açılır menüden Toplam Bütçe'yi seçin. Daha sonra Planınızı belirleyin.
Reklam Yayını Optimizasyonu yapmak için Gelişmiş Seçenekleri Göster'i seçin. Reklamlarınızı mümkün olan en fazla sayıda kişiye göstermek için açılır menüden Erişim'i seçin. Reklamlarınızın insanlara gösterilme sayısını mümkün olan en üst düzeye çıkarmak için Gösterimler'i seçin.
Reklamınızın aynı kişiye kaç kez ve hangi sıklıkta gösterileceğini sınırlamak için Sıklık Üst Sınırınızı ayarlayın.
Otomatik teklifi seçin veya 1000 gösterim için ne kadar ödeme yapmak istediğinizi biliyorsanız bir Manuel teklif tutarı belirleyin.
Devam'ı seçin.
Reklam formatınızı seçin. Tek görsel, tek video veya dönen reklam formatını seçin. Bir Hızlı Deneyim de ekleyebilirsiniz.
İşletmenizin adres tarifinin yer aldığı bir harita kartını eklemek için dönen formatı seçin. Daha sonra Görseller'e gidin ve Sayfa konumunuzu içeren bir harita kartı ekleyin'i işaretleyin.
Metin, Başlık ve Hedef URL girin. Bir eylem çağrısı düğmesi de ekleyebilirsiniz.
Kampanyanızı yayınlamaya hazır olduğunuzda Onayla'ya tıklayın.

services
  • Facebook Ads Reklamlarınızı sizin hesabınızdan yönetiyoruz, hiç bir şifre ve kullanıcı verisi istemiyoruz. İsterseniz reklamlarınızı sizin için optimize ediyor, isterseniz sürekli takibini sağlıyoruz.
  • Facebook Reklam Yönetimi
  • Facebook Arama Ağı Reklam Yönetimi
  • Facebook Görüntülü Reklam Yönetimi
  • Facebook Alışveriş Reklamları Yönetimi
  • Facebook Video Reklamları Yönetimi
  • Facebook Uygulama Reklamları Yönetimi

Erişim reklam verme amacı, erişim ve sıklığı ölçer. Bu ölçümler, reklamlarınızı kaç kişinin ne sıklıkta gördüğünü anlamak için kullanılır. Erişim reklam verme amacı ayrıca erişilen 1000 kişi başına ücreti de ölçer. Bu sayede reklamlarınızı insanlara göstermenin maliyetini anlamanıza yardımcı olur.

Sonuçlarınızı görmek için:
Reklam Yöneticisi'ne gidin ve raporunu görmek istediğiniz kampanya, reklam seti veya reklamı seçin. Erişim kampanyalarınızın tümünü görmek için Filtreler'e giderek açılır menüden Reklam Verme Amaçları'nı ve sonra Erişim'i de seçebilirsiniz.
Sağ taraftaki tarih aralığına gidin. Raporunu görmek istediğiniz bir tarih aralığı belirleyin ve ardından Güncelle'yi seçin.
Sonuçlar tablosunun sağ üst tarafındaki Sütunlar'a gidin ve açılır menüden Sütunlar: Yayın Durumu'nu seçin.
Reklamlarınızı en az bir kez gören kişi sayısını öğrenmek için Erişim sütununa bakın.
İnsanların reklamlarınızı ortalama kaç kez gördüğünü öğrenmek için Sıklık sütununa bakın.
Erişime bölünüp 1000 ile çarpılan toplam harcama tutarını öğrenmek için Erişilen 1000 Kişi Başına Ücret sütununa bakın.
İnsanların reklamlarınızı gerekli etkiyi yaratmaya yetecek sıklıkta görüp görmediğini belirlemek için sıklık ölçümlerinizi kullanın. Hedef kitlenizin markanızı veya ürününüzü ne kadar iyi tanıdığını düşünün. İnsanlar markanızdan veya ürününüzden zaten haberdarsa reklamlarınızı bu kişilere çok sık göstermeniz gerekmeyecektir. Ancak insanlar markanız veya ürününüz hakkında yeterince bilgiye sahip değilse reklamlarınızı bu kişilere daha sık göstermek isteyebilirsiniz. Reklamlarınızı hedef kitlenizin ne kadarlık bir kısmının görmüş olduğunu anlamak için erişim ölçümlerinizi kullanın. Hedef kitlenizin ne kadar büyük olduğunu ve hedef kitlenizin yüzde kaçına erişmek istediğinizi düşünün.