• 7/24 Acil Destek
  • 0 850 480 98 88

Facebook Ads Marka Bilinirliği Reklam Yönetimi

services

Facebook Ads Marka Bilinirliği Reklam Yönetimi

Marka bilinirliği reklam verme amacı, reklamlarını hatırlama olasılığı daha yüksek olan kişilere reklam yayınlamak isteyen reklamverenlere yöneliktir.

Marka bilinirliği reklam verme amacı, iki gün içinde sormamız halinde kaç kişinin reklamınızı hatırlayacağına dair tahminimizi gösteren tahmini reklam hatırlanırlığı yükselişi (kişiler) ölçümünü de kullanabilmenizi sağlar.

Reklam hatırlanırlığını en doğru şekilde ölçmek için marka yükselişi çalışması yapılması gerekir. Ancak kampanyanız tam kapsamlı bir çalışma yürütmek için gerekli kriterleri karşılamıyorsa tahmini reklam hatırlanırlığı yükselişi (kişiler) ölçümü erişilebilir bir alternatif olabilir.

services
  • Facebook Ads Reklamlarınızı sizin hesabınızdan yönetiyoruz, hiç bir şifre ve kullanıcı verisi istemiyoruz. İsterseniz reklamlarınızı sizin için optimize ediyor, isterseniz sürekli takibini sağlıyoruz.
  • Facebook Reklam Yönetimi
  • Facebook Arama Ağı Reklam Yönetimi
  • Facebook Görüntülü Reklam Yönetimi
  • Facebook Alışveriş Reklamları Yönetimi
  • Facebook Video Reklamları Yönetimi
  • Facebook Uygulama Reklamları Yönetimi

Reklam hatırlanırlığı yükselişi optimizasyonunda amaç, reklamınızı onu hatırlama olasılığı en yüksek olan kişilere yayınlamaktır.
Tahmini reklam hatırlanırlığı yükselişi (kişiler), iki gün içinde reklamlarınızı hatırlama olasılığı yüksek olan tahmini kişi sayısıdır.
Tahmini reklam hatırlanırlığı yükselişi oranı, bu sayının eriştiğiniz kişi sayısına bölünmesiyle yüzdelik olarak hesaplanır.
Yüksek bir yüzde, başarılı gibi görünebilir. Ancak reklam fazla kişiye erişmediyse hatırlayan kişi sayısı da yüksek olmayacaktır.
A reklam seti çok sayıda kişiye erişiyorsa reklamı hatırlayacak daha fazla artımlı kişi elde eder ve reklam hatırlanırlığı yükselişi optimizasyonumuz bu reklam seti için optimizasyon yapar. B reklam seti insanlara erişemiyorsa istenen sonucu elde edemez. Reklam hatırlanırlığı yükselişi optimizasyonu, mümkün olduğunca fazla kişinin reklamı daha fazla hatırlamasını sağlamaya çalışır.
Farklı zamanlarda yayınlanan ya da farklı hedefleme veya bütçe özelliklerine sahip reklam setlerinin performansını karşılaştırmak zordur. Bunun nedeni, tahmini reklam hatırlanırlığı yükselişi ölçümünün geliştirme aşamasında bir ölçüm olması ve zaman içerisinde değişmesidir. En doğrusu sadece eş zamanlı olarak yayınlanan kampanyaları karşılaştırmaktır.

Evet. Bir reklamı bir kişiye 5 günde bir kez sunarak reklamı hatırlamasını sağladığımızı tahmin edebiliriz. Ancak sonrasında, o kişinin reklamınızı gördüğünü unutmuş olabileceği yönünde bir tahminde bulunabiliriz. Dolayısıyla bu kişinin artık hatırlamadığını düşünüp ona başka bir reklam daha sunabiliriz.

Facebook bilgilerine göre reklam hatırlanırlığı yükselişi oranları genellikle %9 civarında gerçekleşir ve kampanyaların büyük çoğunluğu için bu oran %4 ile %17 arasındadır.