• 7/24 Acil Destek
  • 0 850 480 98 88

Google Ads Uygulama Reklamları Yönetimi

services

Google Ads Uygulama Reklamları Yönetimi

Mobil uygulama yükleme reklamları

Mobil uygulama yükleme reklamları, uygulamanızın Google Play ya da Apple App Store'daki uygulama girişine bağlantı oluşturur ve Google Arama Ağı ile Görüntülü Reklam Ağı'nda ve YouTube'da yayınlanabilir.Mobil uygulama yükleme reklamları, uygulamanızın Google Play ya da Apple App Store'daki uygulama girişine bağlantı oluşturur ve Google Arama Ağı ile Görüntülü Reklam Ağı'nda ve YouTube'da yayınlanabilir.
İşleyiş şekli
Uygulama yükleme reklamları, kullanıcıların uygulamanızı doğrudan reklamınızdan yüklemesine olanak tanır. Reklamınızın gösterildiği yere bağlı olarak, reklam sunma sürecinde orijinal içerikler eklenebilir, çıkarılabilir veya değiştirilebilir. Google Ads bunu, kullanıcılar reklamınızı ne zaman ve nerede görürse görsün mükemmel bir görüntüleme deneyimi yaşamalarına yardımcı olmak için yapar.

Arama Ağı ve Görüntülü Reklam Ağı'nda uygulama yükleme reklamı

Reklam şunları içerebilir: uygulama simgesi, açıklama metni ve uygulama mağazası puanı
Nerede gösterilir? Google Arama Ağı ve Görüntülü Reklam Ağı
Ne yapar? Bir uygulama mağazasına bağlantı verir

Geçiş reklamları
Bunlar, tıklama oranları genellikle banner reklamlara kıyasla daha yüksek olan ve tam ekran yayınlanan reklamlardır. Ancak, TBM'leri daha yüksek olabilir. Kullanıcılar uygulamada ekranlar veya sayfalar arasında geçiş yaparken gösterilirler.
Cep telefonları için boyutlar: 300x250, 320x480 ve 480x320.
Tabletler için boyutlar: 1024x768 ve 768x1024.

Banner reklamlar
Banner reklamlar, uygulama sayfasının veya ekranın üstünde küçük bir şerit ya da "banner" olarak görünür. Mobil cihazlarda en sık kullanılan reklam biçimidir. Yüksek çözünürlüklü ekrana sahip cihazlar için iki kat daha büyük boyutlu resimler (ör. 320x50 reklam alanı için 640x100 resim) yükleyebilirsiniz. Cihazın piksel yoğunluğuna göre resmi otomatik olarak ayarlarız.
Cep telefonları ve tabletler için boyutlar: 320x50, 468x60, 728x90 ve 300x250.

Google Play'de uygulama yükleme reklamı

Reklam şunları içerebilir: uygulama simgesi, uygulama adı, geliştirici adı, ortalama puan ve özel metniniz
Gösterildiği yer: Google Play girişleri ve arama sonuçları
Ne yapar? Play Store girişine bağlantı verir

Görüntülü Reklam Ağı'nda uygulama yükleme video reklamı

Reklam şunları içerebilir: YouTube bağlantılı bir video, metin, uygulama simgesi, uygulama mağazası metni ve uygulama mağazası puanı
Nerede gösterilir? Görüntülü Reklam Ağı yayıncı siteleri ve videoları
Ne yapar? Doğrudan YouTube uygulamasından veya bir uygulama mağazasına bağlantı vererek kullanıcıları uygulamanızı yüklemeye yönlendirir. Video, kablosuz ağa bağlı cihazlarda otomatik olarak oynatılır. 3G/4G/LTE bağlantısı kullanılan cihazlarda, kullanıcıların videoyu tıklayarak oynatması gerekir.

services
  • Google Ads Reklamlarınızı sizin hesabınızdan yönetiyoruz, hiç bir şifre ve kullanıcı verisi istemiyoruz. İsterseniz reklamlarınızı sizin için optimize ediyor, isterseniz sürekli takibini sağlıyoruz.
  • Google Reklam Yönetimi
  • Google Arama Ağı Reklam Yönetimi
  • Google Görüntülü Reklam Yönetimi
  • Google Alışveriş Reklamları Yönetimi
  • Google Video Reklamları Yönetimi
  • Google Uygulama Reklamları Yönetimi

Reklam şunları içerebilir:
YouTube bağlantılı bir video, metin, uygulama simgesi, uygulama mağazası metni ve uygulama mağazası puanı
Nerede gösterilir? iOS ve Android cihazlardaki YouTube uygulamalarında
Ne yapar? Bir uygulama mağazasına bağlantı verir

Reklam şunları içerebilir:
Mevcut reklam öğelerinden alınan resim, açıklama metni, uygulama mağazası puanı
Nerede gösterilir? Alakalı ilgi alanlarına sahip kullanıcıların Google Keşfet feed'i
Ne yapar? Bir uygulama mağazasına bağlantı verir

Öğeler, Uygulama kampanyası reklamlarınızın öne çıkmasını sağlar ve reklamlarınızın etkili olmasını sağlamanıza yardımcı olur. Uygulama kampanyası reklamlarınızda kullanabileceğiniz beş öğe türü vardır. Uygulama kampanyaları ve Uygulama kampanyaları oluşturma hakkında bilgi edinin.

Başlıklar

Her birinde 30 veya daha az karakter kullanarak en fazla 5 başlık ekleyin

Açıklamalar

Her birinde 90 veya daha az karakter kullanarak en fazla 5 açıklama ekleyin.

Videolar

Videolar YouTube'da barındırılmalıdır
Videolar yatay, dikey veya kare olabilir
Ekleyecek videonuz yoksa Google Ads, uygulama mağazası girişinizdeki öğeleri kullanarak sizin için bir video reklam oluşturabilir