
Google Ads Uygulama Reklamları Yönetimi
Mobil uygulama yükleme reklamları
Mobil uygulama yükleme reklamları, uygulamanızın Google Play ya da Apple App Store'daki uygulama girişine bağlantı oluşturur ve Google Arama Ağı ile Görüntülü Reklam Ağı'nda ve YouTube'da yayınlanabilir.Mobil uygulama yükleme reklamları, uygulamanızın Google Play ya da Apple App Store'daki uygulama girişine bağlantı oluşturur ve Google Arama Ağı ile Görüntülü Reklam Ağı'nda ve YouTube'da yayınlanabilir. İşleyiş şekli Uygulama yükleme reklamları, kullanıcıların uygulamanızı doğrudan reklamınızdan yüklemesine olanak tanır. Reklamınızın gösterildiği yere bağlı olarak, reklam sunma sürecinde orijinal içerikler eklenebilir, çıkarılabilir veya değiştirilebilir. Google Ads bunu, kullanıcılar reklamınızı ne zaman ve nerede görürse görsün mükemmel bir görüntüleme deneyimi yaşamalarına yardımcı olmak için yapar.
Arama Ağı ve Görüntülü Reklam Ağı'nda uygulama yükleme reklamıReklam şunları içerebilir: uygulama simgesi, açıklama metni ve uygulama mağazası puanı Nerede gösterilir? Google Arama Ağı ve Görüntülü Reklam Ağı Ne yapar? Bir uygulama mağazasına bağlantı verir
Geçiş reklamları Bunlar, tıklama oranları genellikle banner reklamlara kıyasla daha yüksek olan ve tam ekran yayınlanan reklamlardır. Ancak, TBM'leri daha yüksek olabilir. Kullanıcılar uygulamada ekranlar veya sayfalar arasında geçiş yaparken gösterilirler. Cep telefonları için boyutlar: 300x250, 320x480 ve 480x320. Tabletler için boyutlar: 1024x768 ve 768x1024.
Banner reklamlar Banner reklamlar, uygulama sayfasının veya ekranın üstünde küçük bir şerit ya da "banner" olarak görünür. Mobil cihazlarda en sık kullanılan reklam biçimidir. Yüksek çözünürlüklü ekrana sahip cihazlar için iki kat daha büyük boyutlu resimler (ör. 320x50 reklam alanı için 640x100 resim) yükleyebilirsiniz. Cihazın piksel yoğunluğuna göre resmi otomatik olarak ayarlarız. Cep telefonları ve tabletler için boyutlar: 320x50, 468x60, 728x90 ve 300x250.
Google Play'de uygulama yükleme reklamı
Reklam şunları içerebilir: uygulama simgesi, uygulama adı, geliştirici adı, ortalama puan ve özel metniniz Gösterildiği yer: Google Play girişleri ve arama sonuçları Ne yapar? Play Store girişine bağlantı verir
Görüntülü Reklam Ağı'nda uygulama yükleme video reklamı
Reklam şunları içerebilir: YouTube bağlantılı bir video, metin, uygulama simgesi, uygulama mağazası metni ve uygulama mağazası puanı Nerede gösterilir? Görüntülü Reklam Ağı yayıncı siteleri ve videoları Ne yapar? Doğrudan YouTube uygulamasından veya bir uygulama mağazasına bağlantı vererek kullanıcıları uygulamanızı yüklemeye yönlendirir. Video, kablosuz ağa bağlı cihazlarda otomatik olarak oynatılır. 3G/4G/LTE bağlantısı kullanılan cihazlarda, kullanıcıların videoyu tıklayarak oynatması gerekir.
- Google Ads Reklamlarınızı sizin hesabınızdan yönetiyoruz, hiç bir şifre ve kullanıcı verisi istemiyoruz. İsterseniz reklamlarınızı sizin için optimize ediyor, isterseniz sürekli takibini sağlıyoruz.
- Google Reklam Yönetimi
- Google Arama Ağı Reklam Yönetimi
- Google Görüntülü Reklam Yönetimi
- Google Alışveriş Reklamları Yönetimi
- Google Video Reklamları Yönetimi
- Google Uygulama Reklamları Yönetimi
YouTube'da uygulama yükleme reklamı
Reklam şunları içerebilir: YouTube bağlantılı bir video, metin, uygulama simgesi, uygulama mağazası metni ve uygulama mağazası puanı Nerede gösterilir? iOS ve Android cihazlardaki YouTube uygulamalarında Ne yapar? Bir uygulama mağazasına bağlantı verir
Google Keşfet'te uygulama yükleme reklamı
Reklam şunları içerebilir: Mevcut reklam öğelerinden alınan resim, açıklama metni, uygulama mağazası puanı Nerede gösterilir? Alakalı ilgi alanlarına sahip kullanıcıların Google Keşfet feed'i Ne yapar? Bir uygulama mağazasına bağlantı verir
Uygulama kampanyalarında öğe türleri
Öğeler, Uygulama kampanyası reklamlarınızın öne çıkmasını sağlar ve reklamlarınızın etkili olmasını sağlamanıza yardımcı olur. Uygulama kampanyası reklamlarınızda kullanabileceğiniz beş öğe türü vardır. Uygulama kampanyaları ve Uygulama kampanyaları oluşturma hakkında bilgi edinin.
Başlıklar
Her birinde 30 veya daha az karakter kullanarak en fazla 5 başlık ekleyin
Açıklamalar
Her birinde 90 veya daha az karakter kullanarak en fazla 5 açıklama ekleyin.
Videolar
Videolar YouTube'da barındırılmalıdır Videolar yatay, dikey veya kare olabilir Ekleyecek videonuz yoksa Google Ads, uygulama mağazası girişinizdeki öğeleri kullanarak sizin için bir video reklam oluşturabilir
Profesyonel Ajans Hizmeti Alın !
İşletmenizi zirveye taşımak istiyorsanız Profesyonel Destek almalısınız.