
Facebook Ads Uygulama Reklamları Yönetimi
Uygulama reklamları Facebook, Instagram ve Audience Network'te uygulamanızın tanıtımını yapmanıza olanak tanır. Uygulama reklamlarını Reklam Yöneticisi'ni kullanarak veya bu reklamları oluşturmanıza, optimize etmenize ve ölçmenize yardımcı olabilecek bir Facebook İş Ortağı'nın desteğini alarak oluşturabilirsiniz. Uygulama reklamlarınızdan en yüksek verimi almak için uygulamanızı Facebook'a kaydettirmeniz ve uygulama olayı verilerini uygulamanızdan Facebook'a aktarmanıza olanak tanıyacak SDK'yi kullanıma almanız faydalı olabilir. Uygulama olayı verileriyle, insanların uygulamanızda gerçekleştirdiği eylemleri doğru şekilde takip edip ölçebilirsiniz. Uygulama Yüklemeleri reklam verme amacını kullanarak uygulama reklamları yayınlamak için uygulamanızı kaydettirmeniz veya SDK'yi kullanıma almanız gerekmez, ancak reklamlarınız otomatik olarak uygulama yüklemeleri için değil, bağlantı tıklamaları için optimize edilir. Buna ek olarak, uygulamanız kaydedilmediği ve SDK doğru şekilde kullanıma alınmadığı sürece kampanyanız, reklamlarınızın sonucunda gerçekleşen yüklemeleri takip etmez.
Uygulama reklamınızı Reklam Yöneticisi'nden oluşturmak için: Reklam Yöneticisi'ne gidin. Uygulamanızla ilişkili reklam hesabını seçin. Sol üstteki + Oluştur'a tıklayın. Uygulama Yüklemeleri reklam verme amacını seçin. Standart uygulama reklamları oluşturmak istiyorsanız Uygulama Reklamları'nı seçin. Reklam oluşturma akışını basitleştirmek istiyorsanız Otomatik Uygulama Reklamları'nı seçin ve bu talimatları izleyin. Devam'a tıklayın. Gerekirse kampanya detayları, A/B testi ve kampanya bütçesi optimizasyonu bilgilerinizi ekleyin ve İleri'ye tıklayın. Uygulama kısmında, tanıtımını yapmak istediğiniz uygulamayı seçin. Uygulamanız reklam hesabınıza bağlı değilse reklamınızın uygulama yüklemeleri yerine bağlantı tıklamaları için optimizasyon yapacağını unutmayın. Uygulamanızı reklam hesabınıza bağlamadan uygulama olayları için optimizasyon yapamazsınız. Bütçenizi, hedef kitlenizi ve reklam alanlarınızı seçin. Optimizasyon ve Yayın kısmında optimizasyon hedefinizi seçin. Uygulamanızı indirme ihtimali en yüksek kişiler için optimizasyon yapmak istiyorsanız Uygulama Yüklemeleri'ni, uygulamanızda alışveriş yapma veya oyunda bir seviyeyi tamamlama gibi belirli bir eylemde bulunma ihtimali en yüksek kişiler için optimizasyon yapmak istiyorsanız Uygulama Olayları'nı seçin. İleri'ye tıklayın. Kimlik kısmında Facebook Sayfanızı seçin ve varsa Instagram hesabınızı ekleyin. Reklam Oluşturma kısmında Tek Görsel veya Video ya da Döngü'yü seçin. Reklam Kreatifi kısmında reklamınız için kullanmak istediğiniz görsel veya videoları seçin. Reklamınızda yer almasını istediğiniz başlığı, açıklamayı ve diğer metinleri ekleyin. Uygulama reklamınızla en alakalı Eylem Çağrısı düğmesini ekleyin. Geçerliyse, reklamınızın kalanını Diller ve Takip kısımlarına bilgi ekleyerek tamamlayın. İşiniz bittiğinde uygulama reklamınızı yayınlamak için Yayınla'ya tıklayın.
Uygulamayla Etkileşim Kampanyası Oluşturulması Uygulamanızı yükledikten sonra daha fazla kişinin uygulamanızla etkileşime geçmesini istiyorsanız uygulamayla etkileşim reklam kampanyası yayınlamayı deneyin. Uygulamayla etkileşim reklamlarında, uygulamanızı yüklemiş olan kişilerin uygulamanızı açmasını ya da uygulamanızda alışveriş yapma veya oyunda yeni bir seviyeye atlama gibi belirli bir eylemde bulunmasını sağlamak için bu kişiler mobil cihazlarda hedeflenir. Yayınlayabileceğiniz iki tür uygulamayla etkileşim reklamı vardır: Trafik reklam verme amacıyla yayınlanan uygulama reklamları: Trafik reklam verme amacını kullanarak bir uygulama reklamı oluşturduğunuzda reklamlarınız, uygulamanızı önceden indiren ve uygulamanızı açma olasılığı en yüksek kişilere erişecek şekilde optimize edilir. Asıl işletme hedefiniz daha fazla kişinin uygulamanızı yeniden açmasını ve kullanmasını sağlamak olduğunda bu reklam verme amacı faydalıdır. Örneğin, bir haber uygulamanız varsa ve daha fazla kişinin uygulamayı açmasını ve uygulamada haber okumasını istiyorsanız. Dönüşümler reklam verme amacıyla yayınlanan uygulama reklamları: Dönüşümler reklam verme amacı, insanları uygulamanızı alışveriş yapma veya oyunda yeni bir seviyeye ulaşma gibi belirli şekillerde kullanmaya teşvik ederek etkileşime geçirmeye yöneliktir. Örneğin, paket yemek servisi uygulamanızı indiren daha fazla kişinin uygulama üzerinden yemek siparişi vermeye başlamasını veya bir süredir yemek siparişi vermemiş daha fazla kişinin tekrar yemek siparişi vermesini istiyorsanız faydalı olacaktır.

- Facebook Ads Reklamlarınızı sizin hesabınızdan yönetiyoruz, hiç bir şifre ve kullanıcı verisi istemiyoruz. İsterseniz reklamlarınızı sizin için optimize ediyor, isterseniz sürekli takibini sağlıyoruz.
- Facebook Reklam Yönetimi
- Facebook Arama Ağı Reklam Yönetimi
- Facebook Görüntülü Reklam Yönetimi
- Facebook Alışveriş Reklamları Yönetimi
- Facebook Video Reklamları Yönetimi
- Facebook Uygulama Reklamları Yönetimi
Özel Hedef Kitlenizin oluşturulması
Reklam Yöneticisi'nde Reklam Seti düzeyinde Hedef Kitleler'e gidin. Yeni Oluştur'u seçin. Açılır menüden Özel Hedef Kitle'yi seçin. Uygulama Hareketleri'ni seçin. Açılır menüden, hedef kitlenizin hangi uygulama olaylarına göre oluşturulacağını seçin.
A/B testi oluşturma
Audience Network'ün kampanyanızın performansını nasıl etkilediğini anlamak için bir A/B testi oluşturabilirsiniz. Uygulamanız için Facebook SDK'yi oluşturduğunuzdan emin olun. A/B testi yapmak için SDK'ye ihtiyacınız vardır. Değişkeniniz olarak reklam alanı türünü (ödüllü video) seçerek bir A/B testi oluşturun. Reklam Yöneticisi'nin reklam raporları aracında kampanyalarınıza ait A/B testi sonuçlarını görüntüleyin.
Başlıkların ve Açıklamaların Çevrilmesi
Uygulamanızın mevcut olduğu tüm ülkeler için başlıklar ve açıklamalar otomatik olarak alınır ve insanların konumuna bağlı olarak uygun olanlar gösterilir. Not: Bu, reklam oluştururken göreceğiniz reklam önizlemeleri için de geçerlidir. Örneğin, uygulamanız İngilizce ve Fransızca dillerinde yerelleştirilmiş başlıklar varsa ve reklamı Fransa'da oluşturuyorsanız, Fransa dışında bir ülkeyi hedefleseniz bile reklam önizlemesi sadece Fransızca olarak gösterilir. Ancak gerçek reklam, reklamı görüntüleyen kişinin dilinde gösterilecektir.
Profesyonel Ajans Hizmeti Alın !
İşletmenizi zirveye taşımak istiyorsanız Profesyonel Destek almalısınız.