
İnstagram Ads Fotoğraf Reklamları Yönetimi
Görsel Instagram Akışı Instagram Akışı, Instagram uygulamasını açtığınızda görünen fotoğraf ve video listesini sürekli olarak günceller. Instagram Akışı, insanların takip ettiği hesapların ve reklamverenlerin fotoğraflarını ve videolarını gösterir. Instagram Akışı'nda görsel formatını kullanarak ürün, hizmet veya markanızı sergileyebilirsiniz. İnsanları daha fazla bilgi almaya teşvik etmek için ilgi çekici bir ürün görseli seçin veya göz alıcı bir fotoğraf kullanarak markanızın kişiliğini sergileyin. Tasarım Tavsiyeleri Görsel Dosyası Türü: JPG veya PNG En boy oranı: 1:1 Çözünürlük: En az 1080 x 1080 piksel
Metin Tavsiyeleri Ana Metin: 125 karakter Başlık: 40 karakter Maksimum Konu Etiketi Sayısı: 30
Teknik Gereklilikler Maksimum Dosya Boyutu: 30MB Minimum Genişlik: 500 piksel Minimum En Boy Oranı: 400 x 500 Maksimum En Boy Oranı: 191 x 100 En Boy Oranı Toleransı: %1

- İnstagram Ads Reklamlarınızı sizin hesabınızdan yönetiyoruz, hiç bir şifre ve kullanıcı verisi istemiyoruz. İsterseniz reklamlarınızı sizin için optimize ediyor, isterseniz sürekli takibini sağlıyoruz.
- İnstagram Reklam Yönetimi
- İnstagram Arama Ağı Reklam Yönetimi
- İnstagram Görüntülü Reklam Yönetimi
- İnstagram Alışveriş Reklamları Yönetimi
- İnstagram Video Reklamları Yönetimi
- İnstagram Uygulama Reklamları Yönetimi
Görsel Reklamları Hakkında
Görsel reklamları; ürün, hizmet veya markanızı tek bir fotoğraf ve isteğe bağlı bir alt bilgi kullanarak sergilemenize olanak tanır. Reklam Yöneticisi'nde görsel reklamları oluşturabilir veya bir Facebook Sayfasından görsel içeren bir gönderiyi öne çıkarabilirsiniz. Görsel reklamlarını kullanarak: Marka veya hizmetlerinize olan ilgiyi artırın. Markanızın kişiliğini sergilemek ve insanları Facebook Sayfanızı takip etmeye yönlendirmek için dikkat çekici bir fotoğraf kullanın. Ürünlerinizin bilinirliğini artırın. İnsanları daha fazla bilgi almaya teşvik etmek için bir ürünün ilginç bir görselini seçin. Basit bir mesaj iletin. İnsanları, bir ürünü satın almak veya hizmetleriniz hakkında daha fazla bilgi almak için internet sitenizi ziyaret etmek gibi bir eylem gerçekleştirmeye teşvik edecek açık bir mesaj aktarın. Görsel reklamları Facebook, Instagram, Audience Network ve Messenger'da birden fazla reklam alanında görünür ve reklam alanına ve görselde alt bilgi olup olmamasına bağlı olarak çeşitli en boy oranlarını destekler. Her bir reklam alanı için tavsiye edilen görsel en boy oranlarını görmek için Facebook Reklamları Kılavuzu'nu inceleyin. Reklam Yöneticisi'nde varlık özelleştirmesini kullanarak aynı görseli birden fazla reklam alanı ve en boy oranıyla kullanabileceğinizi unutmayın.
Instagram'da Reklam Verilmesi Hakkında
Reklamınızı oluştururkenInstagram'ı destekleyen bir reklam verme amacı seçerseniz reklam alanlarınıza Instagram otomatik olarak dahil edilir. Aşağıdaki nedenlerle reklamlarınızı hem Facebook'ta hem de Instagram'da yayınlamanız faydalı olacaktır: Optimize yayın: Yayın sistemimiz, aralarından seçim yapabileceğimiz daha fazla kişi olduğunda en iyi performansı gösterir. Facebook ve Instagram'ı seçerseniz reklamlarınızı en düşük ücretle en iyi kişilere ulaştırabiliriz. Etkileşim düzeyi yüksek hedef kitleler: Birçok insan Instagram'a ilham almak için gelir. Instagram Stories gibi yeni reklam formatları, reklamverenler için önemli fırsatlar sunar. Hatta en çok görüntülenen hikayelerin üçte biri işletmelerden gelmektedir. Instagram'da reklam verme hakkında daha fazla bilgi almak için Instagram İşletme Araç Kitimizi inceleyin. Kolay kurulum: Zamanınız yoksa işletmenize ait bir Instagram hesabı oluşturmanıza gerek yoktur. Facebook Sayfanız, Instagram'da reklamın yayıncısı olarak görünen hesap olabilir. Instagram için farklı içerikler oluşturmanıza da gerek yoktur. Yapılan bir araştırma, Facebook Akışı'nda başarılı olan içeriklerin genel olarak Instagram akışında da yüksek performans sergilediğini gösteriyor. Instagram'ın görsel ve video teknik özellikleri küçük farklılıklar içerir. En boy oranı da bunlardan birisidir. Ancak Meta Reklam Yöneticisi, aynı reklam setine farklı Facebook ve Instagram reklam kreatifleri yüklemenize olanak tanır.
Reklamlarınız için büyüleyici görseller oluşturma
Bir reklamın görseli veya videosu, potansiyel müşterilerin göreceği ilk şeydir. Bir reklam için oluşturduğunuz veya seçtiğiniz görsel, onları bir işletme hakkında daha fazla bilgi almaya ya da alışveriş yapmaya ikna eden unsur olabilir. Yeterince ilgisini çekemediğiniz kişiler ekranı kaydırmaya devam edecektir. Reklam Yöneticisi'nde bulunan tüm reklam formatlarında (görsel, video, döngü, Hızlı Deneyim ve Koleksiyon) görseller ve videolar kullanılır.
Profesyonel Ajans Hizmeti Alın !
İşletmenizi zirveye taşımak istiyorsanız Profesyonel Destek almalısınız.