
İnstagram Ads Hikaye Reklamları Yönetimi
Reklam Yöneticisi'nde Instagram Stories Reklamları Oluşturulması Instagram Stories reklam alanını tüm fotoğraf ve video boyutlarıyla kullanabilirsiniz. Ayrıca, Instagram Stories'de yayınlanan reklamlarda birden fazla fotoğraf veya video göstermek istiyorsanız Dönen formatı kullanabilirsiniz. Başlamadan önce Instagram'da reklam oluşturmak ve yayınlamak için bir Instagram hesabınızın olması gerekir. Instagram Stories'de reklam yayınlayabilen bir reklam verme amacı seçmeniz gerekir.
Instagram Stories Reklamlarının Oluşturulması Reklamlarınızın Instagram Stories'de yayınlanması için: Reklam Yöneticisi'ne gidin ve + Oluştur'u seçin. Pazarlama hedefinizi destekleyen bir reklam verme amacı seçin. Kampanyanızın detaylarını girin. Reklam Alanları düzeyinde Otomatik Reklam Alanları'nı seçin. Manuel Reklam Alanları'nı seçerseniz Instagram'ın altındaki Hikayeler kutusunu işaretleyin. Reklamınızın bütçe ve planını ayarlayarak devam edin. Sıradaki adımlar, reklamınızın nasıl görüneceğini belirleyecek olan öğeleri seçmekle ilgili olacaktır. Reklam formatı olarak Tek Görsel, Tek Video veya Döngü'yü seçin Reklamlar için gereken teknik özellikleri görüntüleyin. Reklamınıza görseller veya videolar ekleyin ve diğer detayları da ekleyerek reklamınızı tamamlayın. Bir görsel seçtiyseniz ve Trafik (uygulama veya Messenger), Video görüntülemeleri, Mesajlar, Dönüşümler (uygulama veya Messenger) veya Mağaza trafiği dışında uyumlu herhangi bir reklam verme amacı belirlediyseniz kreatifinizi dikey hikaye animasyonu olarak özelleştirmenize olanak tanıyan ücretsiz bir tasarım aracı olan hikaye şablonlarını kullanabilirsiniz. Nasıl yapıldığını öğrenin.Onayla'yı seçerek reklamınızı tamamlayın. Değerlendirmeye göndermeden önce reklamınızın önizlemesini görebilirsiniz. Reklamınızın seçtiğiniz reklam alanında nasıl görüneceğine bakmak için açılır menüyü kullanın ve Instagram Stories'i seçin. Kreatif Merkezi'nde reklamlarınız için modeller oluşturmanız da mümkündür. Not: Bazı durumlarda sistemlerimiz, reklamınızın performansını iyileştirmeye yardımcı olmak için kreatif ve format optimizasyonlarını otomatik olarak uygulayabilir. Bu olası optimizasyonların önizlemesini görmek için Daha Fazla Varyasyon Gör'ü seçerek, hedef kitlenize yayınlanabilecek olası Instagram Stories reklam varyasyonlarını gözden geçirin. Reklamınızın olası birden fazla varyasyonunu içeren bir açılır pencere gösterilir. Hedef kitlenize tüm varyasyonlar gösterilmez. Algoritmalarımız reklam performansınızı artırmak için hangi kreatifin en etkili olabileceğini belirler. Reklamınızın farklı Hikaye şablonları kullandığınızda nasıl göründüğünü görmek için Hikayeler Formatı'nı da seçebilirsiniz. Reklamınızla uyumlu olmayan şablonlar, varyasyonları görüntülerken gösterilmeyebilir.
Instagram Stories Reklamları İçin Tasarım Gereklilikleri Instagram'da altı farklı reklam alanı vardır: Hikayeler, Akış, Keşfet, Yayın içi video, Reels ve Mağaza. Tüm Akış boyutları desteklense de reklamları Hikayeler'in tam ekran dikey formatına sığdırmak için 9:16 en boy oranını kullanmanızı tavsiye ederiz. Dinamik reklamlar için 1,91:1 en boy oranını kullanmanızı tavsiye ederiz. Instagram'da yüksek kaliteli reklamlar oluşturmak için aşağıdaki tasarım gerekliliklerini göz önünde bulundurun.

- İnstagram Ads Reklamlarınızı sizin hesabınızdan yönetiyoruz, hiç bir şifre ve kullanıcı verisi istemiyoruz. İsterseniz reklamlarınızı sizin için optimize ediyor, isterseniz sürekli takibini sağlıyoruz.
- İnstagram Reklam Yönetimi
- İnstagram Arama Ağı Reklam Yönetimi
- İnstagram Görüntülü Reklam Yönetimi
- İnstagram Alışveriş Reklamları Yönetimi
- İnstagram Video Reklamları Yönetimi
- İnstagram Uygulama Reklamları Yönetimi
Hikayeler'deki Reklamlar
Şu anda akıştaki tüm fotoğraf ve video boyutları desteklenmektedir (1:91'den 4:5'e kadar). Dosya türü .mp4 veya .mov (Video) .jpg veya .png (Fotoğraf) Maksimum Dosya Boyutu 250 MB (Video) 30 MB (Fotoğraf) Video Uzunluğu Maksimum: 60 dakika Görsellerin varsayılan olarak 5 saniye süreyle gösterildiğini unutmayın. Boyutlar Tavsiye Edilen Çözünürlük: 1080 x 1920 Minimum: 600 x 1067 Desteklenen Kodekler Video: H.264, VP8 Ses: AAC, Vorbis Instagram reklam ilkeleri hakkında daha fazla bilgi almak için Reklam İlkeleri sitemize gidin. Ek teknik özellikler ve bilgiler için Facebook Reklamları Kılavuzu'na bakın.
Hikaye Reklamları İçin Arkaplan Renklerini Ayarlama
Reklam kreatifiniz için 9:16 en boy oranında olmayan görsel veya videolar kullandığınızda, Hikayelerde yayınlanacak reklamların arkaplan rengini ayarlayabilirsiniz. Başlamadan önce Instagram veya Facebook Stories'i destekleyen bir reklam verme amacı seçin Instagram veya Facebook Stories'i reklamınız için reklam alanı olarak ekleyin. Hikaye Reklamları İçin Arkaplan Renklerini Ayarlama Hikaye reklamlarınızın arkaplan renklerini ayarlamak için: Reklam Yöneticisi'nde reklamınızı oluşturun. Reklam oluşturma akışının Reklam Düzeyinde, reklamınız için bir Kimlik ve Format seçin. Reklamınızın önizlemesinin yanındaki Stories arkaplan renklerini düzenleyin kutusunu işaretleyin. Reklamınız için bir üst ve alt renk seçin. Reklamınızı değerlendirmeye göndermek için Onayla'yı seçin. Reklamınız artık seçtiğiniz arkaplan renkleriyle Hikayeler reklam alanında görünecektir. Reklamınızın Hikayelerde nasıl görüneceğini görmek için Reklam Önizlemesi'ni kullanabilirsiniz.
Ücretlerinizin ve Ödeme Geçmişinizin Görüntülenmesi
Reklam hesabınızın faturalandırma bilgilerini Reklam Yöneticisi'nin Faturalandırma kısmında bulabilirsiniz. Ödeme geçmişinizi ve belirli ücretlere ilişkin detayları görüntüleyebilirsiniz. Not: Reserve Bank of India (RBI) tarafından çıkarılan eMandate düzenlemesi nedeniyle Facebook faturalandırma deneyiminizde değişiklikler olabilir. 1 Eylül 2021 itibarıyla, resmi kuruluş olarak Facebook Hindistan'da reklam hesabınız bulunuyorsa ve devamlı ödemeleriniz için ödeme yöntemi olarak kredi/banka kartı kullanıyorsanız fatura sıklığınız ve tutarınızda (toplam tutar aynı kalacak şekilde) değişikliklerle karşılaşabilirsiniz. Bu değişiklikler ödeme hareketlerinize yansıtılacaktır. Facebook reklam ücretlerinizin ve ödeme geçmişinizin görüntülenmesi Facebook reklam ücretlerinizi ve ödeme geçmişinizi görüntülemek için: Faturalandırma kısmındaki İşlem Geçmişinize gidin. İşlem açılır menüsüne tıklayın ve İşlemler'i seçin. Tarih açılır menüsüne tıklayın ve işlemlerini görüntülemek istediğiniz tarih aralığını seçin.
Profesyonel Ajans Hizmeti Alın !
İşletmenizi zirveye taşımak istiyorsanız Profesyonel Destek almalısınız.