• 7/24 Acil Destek
  • 0 850 480 98 88

Facebook Ads Reklam Yönetimi

services

Facebook Ads Reklam Yönetimi

Reklam Yöneticisi; Facebook, Instagram, Messenger veya Audience Network'te reklam yayınlamak için başlangıç noktanızdır. Bu araç; reklam oluşturmak, reklamların yayınlanma zamanı ile yerini yönetmek ve kampanyaların performansını takip etmek için hepsi bir arada çözüm sunar.

iOS ve Android için Reklam Yöneticisi uygulamasını kullanarak hareket halindeyken kampanyalarınıza göz atabilirsiniz. İstediğiniz yerde reklam oluşturup düzenleme, bu reklamların performansını takip etme ve bütçeler ile planları yönetme gücüne sahip olacaksınız.

Reklam Yöneticisi'ndeki Reklam Oluşturma Akışı Hakkında

Facebook Reklam Yöneticisi; reklamlar oluşturup bunları Facebook, Instagram, Messenger ve Audience Network'te yayınlarken kullanabileceğiniz birleşik bir reklam oluşturma aracıdır.

Reklam oluşturma akışı, üç farklı seviyeden oluşur:
Kampanya seviyesi: Burası, reklam verme amacını, yani kampanyanızın genel hedefini seçtiğiniz yerdir.
Reklam seti seviyesi: Burası, erişmek istediğiniz hedef kitleyi tanımladığınız, reklam alanlarınızı seçtiğiniz, bir bütçe belirlediğiniz ve bir plan ayarladığınız yerdir.
Reklam seviyesi: Burası, reklamlarınızı tasarlayacağınız yerdir. Reklam formatınızı seçebilir, görseller ve videolar yükleyebilir, metin ve bağlantı ekleyebilir ve daha fazlasını yapabilirsiniz.

Reklam Yöneticisi'nde reklam oluşturmak için:
Kampanyanızı oluşturun: Bir Kampanya Oluşturun penceresini açmak için Reklam Yöneticisi'ndeki ana tablodan Oluştur'u seçin. Bu pencerede yeni kampanyanız, reklam setiniz ve reklamınız için temel ayarları seçersiniz. Ayrıca yenilerini oluşturmak için mevcut kampanyaları, reklam setlerini veya reklamları da kullanabilirsiniz.
Ayarlarınızı iyileştirin: Düzenleme bölmesine geçmek için Devam'ı seçin. Bu bölme genişletilmiş görünümde açılır ancak sağ ok simgesini seçerek bölmeyi küçültebilirsiniz. Düzenleme bölmesinde bir kampanya amacı, hedef kitle, reklam alanı ve reklam formatı seçersiniz.
Yayınlayın veya taslak olarak kaydedin: Hazır olduğunuzda Yayınla'yı veya taslağınızı kaydetmek için Kapat'ı seçin.
Örneğin, ilk kez Reklam Yöneticisi'nde işletmeniz için bir reklam oluşturduysanız Marka Bilinirliği reklam verme amacını seçebilirsiniz. Bu reklam verme amacı, ürün veya hizmetlerinize gösterilen ilgiyi artırmanıza yardımcı olur. Başlamak için Oluştur'u seçin. Bir Kampanya Oluşturun penceresinde bazı temel kampanya, reklam seti ve reklam ayarlarını seçebilirsiniz. Düzenleme bölmesine geçmek için Devam'ı seçin.
Düzenleme bölmesinde Marka Bilinirliği reklam verme amacını seçin (kampanya bütçesi optimizasyonunu açık bırakmanızı tavsiye ederiz). Daha sonra İleri'yi seçin. Reklam seti seviyesine geçersiniz ve burada hedef kitlenizin karakteristik özelliklerini tanımlamak için müşteri tabanınıza ilişkin bilgilerinizden faydalanırsınız. İleri'yi seçerek reklam seviyesine gidin. Burada görsel ve videoları seçip ilgi çekici metinler yazacaksınız. Son olarak, tamamlanan reklamınızı Yayınlayın.
Reklam Yöneticisi'ne gidin. Başlamak için Oluştur'u seçin.
Not: Reklam Yöneticisi ayrıca reklamları çoğaltma ve toplu olarak yükleme dahil olmak üzere Facebook'un tüm gelişmiş oluşturma araçlarına tek bir yerden erişmenize de imkan tanır.

services
  • Facebook Ads Reklamlarınızı sizin hesabınızdan yönetiyoruz, hiç bir şifre ve kullanıcı verisi istemiyoruz. İsterseniz reklamlarınızı sizin için optimize ediyor, isterseniz sürekli takibini sağlıyoruz.
  • Facebook Reklam Yönetimi
  • Facebook Arama Ağı Reklam Yönetimi
  • Facebook Görüntülü Reklam Yönetimi
  • Facebook Alışveriş Reklamları Yönetimi
  • Facebook Video Reklamları Yönetimi
  • Facebook Uygulama Reklamları Yönetimi

Yaş, ilgi alanları, coğrafi bölge ve daha kritere dayalı olarak bir hedef kitle belirleyin.

İnternette veya internet dışında işletmenizle etkileşime geçmiş kişilerle tekrar iletişime geçin.

İlgi alanları en iyi müşterilerinizin ilgi alanlarına benzer yeni kişilere erişin.