
İnstagram Ads Reklam Yönetimi
Bir Instagram Gönderisinin Öne Çıkarılması Bu özellik sadece Instagram mobil uygulamasında kullanılabilir. Instagram'da oluşturduğunuz bir gönderiyi öne çıkararak bu gönderiyi bir reklama dönüştürebilir ve daha fazla kişiye erişebilirsiniz. Instagram'dan bir reklam oluştururken, reklam hedefinizin daha fazla profil ziyareti, site ziyareti veya mesaj alma seçeneklerinden hangisi olacağını seçebilirsiniz. Ürün etiketleri içeren Instagram gönderileri de öne çıkarılabilir.
Başlamadan önce Profilinizi bir işletme hesabına dönüştürün. Doğrudan Instagram'dan reklam oluşturulması Instagram'dan bir reklam oluşturmak için: Profilinize gidin. Reklam Araçları'na dokunun. Bir gönderi seç'e dokunun. Öne çıkarmak istediğiniz bir gönderiyi seçin. Sağ üst köşedeki İleri'ye (iOS) veya simgesine (Android) dokunun. Instagram profesyonel hesabınızı oluştururken bir Facebook Sayfasına bağlanmadıysanız bir Sayfaya bağlanmanız istenir. Mevcut bir Sayfayı seçebilir veya Geç'e dokunabilirsiniz. Geç'e dokunursanız ileride gönderilerinizi öne çıkarırken bu adımı görmezsiniz. Yine de istediğiniz zaman bir Facebook Sayfasını profilinize bağlayabilirsiniz. Hedef (bu reklamla ulaşmak istediğiniz sonuçlar), Hedef Kitle (kimlere erişmek istediğiniz), Bütçe (ne kadar günlük harcama yapmak istediğiniz) ve Süre (reklamınızın ne kadar süreyle yayında kalmasını istediğiniz) gibi bilgileri düzenleyerek reklamınızın detaylarını girin. Bu detayları tamamladıktan sonra İleri'ye (iOS) veya Sağ Ok simgesine (Android) dokunun. Reklamınızı tamamlamak için Gözden Geçir kısmında Reklam Oluştur'a dokunun.
Reklam ilkelerimize uygun olduğunu doğrulamak için reklamınız değerlendirmeye gönderilir. Reklamınız, değerlendirildikten ve onaylandıktan sonra yayınlanmaya başlar. Bir reklamı değerlendirmeye gönderdikten sonra reklam değerlendirilirken, onaylandığında veya reddedildiğinde ve kampanya sona erdiğinde Hareket Akışınızda bir bildirim alırsınız. Reklamınızı gönderdikten sonra, Reklam Araçları düğmesini kullanarak istatistikleri görebilirsiniz.

- İnstagram Ads Reklamlarınızı sizin hesabınızdan yönetiyoruz, hiç bir şifre ve kullanıcı verisi istemiyoruz. İsterseniz reklamlarınızı sizin için optimize ediyor, isterseniz sürekli takibini sağlıyoruz.
- İnstagram Reklam Yönetimi
- İnstagram Arama Ağı Reklam Yönetimi
- İnstagram Görüntülü Reklam Yönetimi
- İnstagram Alışveriş Reklamları Yönetimi
- İnstagram Video Reklamları Yönetimi
- İnstagram Uygulama Reklamları Yönetimi
Ürün Etiketleri İçeren Reklamlar Hakkında
Instagram, keşif için her zaman harika bir yer olmuştur. İnsanlar, doğrudan uygulama üzerinden işletmelere göz atmayı, onları keşfetmeyi ve onlardan alışveriş yapmayı seviyor. İşletmeler alışveriş yapılabilen ürünleri Instagram gönderileri ve hikayelerinde öne çıkarmak için ürün etiketlerini kullanabilir. Reklamverenler aşağıdakileri yapabilir: Reklam Yöneticisi'nde ürün etiketleri içeren yeni bir reklam oluşturabilir. Tanıtım düğmesini kullanarak Reklam Yöneticisi'nde veya Instagram'dan mevcut alışveriş yapılabilen gönderileri ürün etiketleriyle öne çıkarabilir. Mevcut bir gönderiden ürün etiketleri içeren bir markalı içerik reklamı oluşturabilir. Ürün etiketleri içeren bir dinamik reklam oluşturabilir. Instagram'da görünen bazı reklamlara otomatik olarak ürün etiketleri eklemek için dinamik formatlar ve kreatiflerle bir dinamik reklam oluşturabilir. Ürün etiketleri içeren reklamlar insanları doğrudan ürün detayları sayfasına yönlendirir. Burada insanlar reklamlar üzerinden alışveriş yapabilir ve keşiften satın alma aşamasına geçebilir. Instagram'da alışverişi tamamla özelliğini kullanan işletmeler, alışveriş yapanlara işletmenin sitesinden veya doğrudan uygulama içinden satın alma olanağı sağlamak için bir kampanyada alışverişi tamamla özelliğini etkinleştirebilir. Ürün etiketleri içeren reklamların avantajları: İnsanları ürün detayları sayfasına yönlendirilebilirsiniz. Ürün etiketleri içeren reklamlar, ürünlerin daha hızlı keşfedilmesine ve daha detaylı değerlendirilmesine olanak tanır. Trafiği ve gönderi etkileşimini artırabilirsiniz. Alışveriş reklamları, alışveriş Özel Hedef Kitleleri havuzunuzu büyütmenize yardımcı olabilir. Reklamverenler daha sonra yeniden hedefleme reklamlarıyla bu hedef kitlelerle tekrar etkileşim kurabilir. Alışveriş yapılabilen ürünlerinizin erişimini en üst seviyeye çıkarabilirsiniz. Ürün etiketleri içeren reklamlar, yeni ve mevcut müşterilerin ürünlerinizi geniş ölçekte keşfetmesine olanak tanır.
Hesaplar Merkezi ile Instagram Gönderinizin Öne Çıkarılması
Instagram mobil uygulamasında Instagram içeriklerinizi öne çıkarmak istiyorsanız Hesaplar Merkezi'ni ayarlamanız gerekebilir. Hesaplar Merkezinizi ayarlarken kişisel Facebook hesabınıza giriş yapmanız istenir. Çünkü Instagram işletme hesabınızın veya içerik üreticisi hesabınızın Facebook reklam hesabınıza erişmek ve Instagram içeriklerinizi öne çıkarmanıza olanak sağlamak için kişisel bir Facebook hesabına bağlı olması gerekir. Hesaplar Merkezi'ni zaten kişisel bir Instagram hesabıyla ayarladıysanız Instagram işletme hesabınızı veya içerik üreticisi hesabınızı eklemeyi denediğinizde bir uyarı alabilirsiniz. Instagram mobil uygulamasında içerik öne çıkarırken, kişisel bir Facebook hesabına aynı anda sadece bir Instagram hesabı bağlı olabilir. Kimlik doğrulamasını gerçekleştirmek ve Hesaplar Merkezi'ni Instagram işletme hesabınız veya içerik üreticisi hesabınız için ayarlamak istiyorsanız kişisel Instagram hesabını kaldırmanız gerekir.
Instagram Çapraz Paylaşım Sorunlarını Hesaplar Merkezi ile Giderme
Instagram ve Facebook hesaplarınızı Hesaplar Merkezinize eklediğinizde, Instagram gönderilerinizi ve hikayelerinizi Facebook'ta paylaşabilirsiniz. Aynı Instagram hesabına ve Facebook Sayfasına birden fazla kişi erişiyorsa (ör. bir medya şirketi veya tanınmış kişi adına çalışan bir ekip), birinin yanlış Facebook hesabında çapraz paylaşımda bulunmamasını sağlamak için ek adımlar atmanız gerekebilir. Hesaplar Merkezinizi ayarlarken kişisel Facebook hesabınıza giriş yapmanız istenir. Bu adım, kişisel Facebook hesabınızın eklemek istediğiniz Facebook Sayfasına erişebildiğini onaylamak için gereklidir. Instagram hesabınızdan yapacağınız bir sonraki çapraz paylaşımda, içeriğin yönlendirme hedefi olarak kişisel Facebook hesabınızı veya Facebook Sayfasını seçebilirsiniz. Facebook Sayfasına yönelik içerikleri yanlışlıkla kişisel Facebook hesabınızda paylaşabileceğinizi aklınızda bulundurun. Ancak kişisel Instagram hesabınızdan kişisel Facebook hesabınıza çapraz paylaşım yapmak istiyorsanız, Hesaplar Merkezinizi yeniden ayarlamanız gerekebilir.
Profesyonel Ajans Hizmeti Alın !
İşletmenizi zirveye taşımak istiyorsanız Profesyonel Destek almalısınız.